«Εκλογοαπολογιστίκη Γενική Συνέλευση της Τοπικής Διοίκησης Λάρισας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών.»
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Λόγω μη απαρτίας κατά την Α΄Γενική Συνέλευση
που έλαβε χώρα την 24-06-2026, υπενθυμίζεται ότι η Γενική́ Συνέλευση θα επαναληφθεί
την 30-06-2026 και ώρα 08.00’ στην
αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Λάρισας.
Μετά το πέρας το εργασιών της
Γ.Σ. θα πραγματοποιηθούν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και της
Εξελεγκτικής Επιτροπής. Οι αρχαιρεσίες θα λάβουν χώρα την
30-06-2026 κατά́ τις ώρες 10.00’ έως 15.30’ στον ίδιο χώρο. Σε όλα τα μέλη θα προσφερθεί αναμνηστικό της Ένωσης μας.
‘Servo per amikeco’

.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια